Wpływ telewizji.

Jakiś czas temu na swoją skrzynkę otrzymałam maila, w którym została poroszona kwestia wpływu telewizji. Myśle, że nawet przed  wakacjami nie traci na ważności.

Aby Bóg przemienił mnie w telewizor!

Nauczycielka  w pewnej szkole podstawowej poprosiła dzieci, aby napisały wypracowanie na temat: „Co chcielibyście, aby Bóg dla was zrobił”. Pod koniec dnia w domu  nauczycielka sprawdzając te wypracowania, znalazła wśród nich jedno dość szczególne. Jej mąż, który właśnie przechodził obok jej pokoju, zobacz,  że żona płacze i zapytał: „Co się stało?”.

Odpowiedziała: „Przeczytaj to. To jest wypracowanie jednego z moich uczniów”.

„O Boże, mam dzisiaj do Ciebie szczególną prośbę;

Zrób ze mnie telewizor. Chciałbym zająć jego miejsce i być, jak telewizor w domu.
Mieć szczególne miejsce; rodzinę wokół siebie.
Być poważnie traktowanym, kiedy mówię…..
Chciałbym być w centrum zainteresowania. Aby mnie słuchano bez przerywania i pytań.
Chce otrzymać takie samą opiekę, jak telewizor, kiedy przestaje działać.
Aby ojciec towarzyszył mi, kiedy przyjeżdża do domu z pracy i kiedy jest zmęczony.
I chcę, aby mama chciała być przy mnie, kiedy jest smutna; zamiast ignorować mnie…
I …. chcę, aby moi bracia bili się o mnie….
Chcę czuć, że rodzina okłada wszystko na bok, aby trochę spędzić ze mną czasu.
I chcę zapewnić, że mogę wszystkich uszczęśliwić i zabawić…
Panie.. nie proszę o zbyt wiele… Chcę tylko żyć, jak telewizor.

W tym momencie maż powiedział: „O Boże, biedne dziecko. Co za okropni rodzice!’

Żona popatrzyła na niego i powiedziała: „To wypracowanie napisane jest przez naszego syna!”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kącik rodzica. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

